Bootstrap Example

Centriranje trapa

Geometrija vozila je veoma bitan faktor za sigurnu i bezbednu vožnju automobila. Ona pruža sigurnu i bezbednu vožnju a pri tome čuva potrošnju guma tako što se pravilno troše. Kada se radi na sistemu za vešanje zamena bilo kaog dela:Amortizera, viljuške trapa, ramena ,krajeva spona,ležajeva,glavčine,letve volana ili zamrene pneumatika obavezno je izvršiti centriranje (reglažu) trapa.

Pomenuti delovi su potrošni materijal i njihova ne ispravnost utiču na stabilnost i sigurnost u vožnji.Kada osetite neke pojave u ponašanju vašeg vozila kao na primer: nestabilnost pri ulazu i izlaszu iz krivine,pri polukružnom zaokretanju neko krckanje ili lupkanje,škripu guma u blagim krivinama,istrošenost pneumatika sa spoljne ili unutrašnje strane.To su simptomi lošeg trapa i dotrajalos nekih od pomenutih delova.
Čim to primetite dođite da iskontrolišemo šta je razlog.

Za proveru ispravnosti vešanja na trapu koristimo specijalan uređaj Eusama-based suspension tester sa vagama, za proveru amortizera,spona i zazora u točkovima,proizvođača nemačke firme HOFMANN.

 

Uzroke moramo prvo da otklonimo,zamenom dotrajalim delovima a zatim izvršiti centriranje odnosno podesiti trap na fabričke mere.

Posle zamene delova trapa pristupamo sa najnovijom generacijom kompjuterskog uređaja za centriranje (reglažu) trapa proizvođača FASEP. Ona radi preko kamera a umesto kablova koristi radio talase.U svojoj bazi podataka ima najnovije generacije vozila,koje svake godine dopunjujemo fabričkim podatcima za vozila najnovijih generacija.Programi stižu direktno od Fasepa odnosno proizvođača uređaja sa kojim radimo.
Centriranje(reglažu) trapa radimo na putničkim i lakim teretnim - kombi vozilima.

 

https://youtu.be/vcpg_ONAHUI

 

Centriranje trapa

Geometrija vozila je veoma bitan faktor za sigurnu i bezbednu vožnju automobila. Ona pruža sigurnu i bezbednu vožnju a pri tome čuva potrošnju guma tako što se pravilno troše. Kada se radi na sistemu za vešanje zamena bilo kaog dela:Amortizera, viljuške trapa, ramena ,krajeva spona,ležajeva,glavčine,letve volana ili zamrene pneumatika obavezno je izvršiti centriranje (reglažu) trapa.

Pomenuti delovi su potrošni materijal i njihova ne ispravnost utiču na stabilnost i sigurnost u vožnji.Kada osetite neke pojave u ponašanju vašeg vozila kao na primer: nestabilnost pri ulazu i izlaszu iz krivine,pri polukružnom zaokretanju neko krckanje ili lupkanje,škripu guma u blagim krivinama,istrošenost pneumatika sa spoljne ili unutrašnje strane.To su simptomi lošeg trapa i dotrajalos nekih od pomenutih delova.
Čim to primetite dođite da iskontrolišemo šta je razlog.

Za proveru ispravnosti vešanja na trapu koristimo specijalan uređaj Eusama-based suspension tester sa vagama, za proveru amortizera,spona i zazora u točkovima,proizvođača nemačke firme HOFMANN.

 

Uzroke moramo prvo da otklonimo,zamenom dotrajalim delovima a zatim izvršiti centriranje odnosno podesiti trap na fabričke mere.

Posle zamene delova trapa pristupamo sa najnovijom generacijom kompjuterskog uređaja za centriranje (reglažu) trapa proizvođača FASEP. Ona radi preko kamera a umesto kablova koristi radio talase.U svojoj bazi podataka ima najnovije generacije vozila,koje svake godine dopunjujemo fabričkim podatcima za vozila najnovijih generacija.Programi stižu direktno od Fasepa odnosno proizvođača uređaja sa kojim radimo.
Centriranje(reglažu) trapa radimo na putničkim i lakim teretnim - kombi vozilima.

 

https://youtu.be/vcpg_ONAHUI